[OT] Bez knihoven ani ranu - bylo STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Únor 17 12:52:23 CET 2014

Dne 17.2.2014 10:46, Fanda Kopriva napsal(a):

> [...]
Dekuju.
Obcas to zkusim a kdyz si natlucu zobak tak se vratim k vlastni obsluze
periferii.
Loni jsem si hral s USB na Discovery pro  L152 a nemel jsem krystal 8MHz
ale 12MHz.
Tak jsem ho tam dal a od te doby to bylo mrtvy.Postupne jsem se dostal k
tomu ,ze byla definovana
konstanta pro frekvenci krystalu ,kterou jsem zmenil ,ale v zakulisi
nekde na nte urovni knihoven
byl delici pomer pro PLL v CFGR nastaven  natvrdo na 8MHz a tak se nikdy
nezachytil.
Bohuzel neobejdu knihovnu pro USB .Nevim jestli je nekdo schopnej napsat
to sam.
Docela by mne to zajimalo.
Fanda