zkusebni verze Office 2013 pro podnikatele

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 17 12:16:05 CET 2014

Ale není to přímá náhrada MS office. Má to jiné UI, otevřený a dokumentovaný formát (a ten microsoftí není zcela
podporován; ono je to dost obtížné není nebo nedostatečná specifikace) a nemusíte se učit každou novou verzi.

Jako náhražka je to skutečně neplnohodnotné. Jako kancelářský balík to pravděpodobně bude dostatečně plnohodnotné.

Jen mi přijde zcela zcestné že je to pro IT lidi. Ti pracují s jinými produkty.

ced