Externí baterka pro chytrý mobil.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 16 18:31:33 CET 2014

Taky pouzivam externi pack na 4xAA, kde mam ENELOPY. Cumi z toho USB.
Jako nouzovka to vyhovuje.
Vic nez problem s napetim vidim "neohrabanost" sestavy, kde mi z
powerbanky a mobilu trci tkanicka, ktera je zranitelna.
Ani ne tolik vlastni kablik, ale provedeni zakonceni - cumi to z boku
telefonu a jediny pad, nebo neopatrna manipulace okolo a konektor se ulomi.
Vetsinou ( vlastni zkusenost ) prezije ten interni microUSB v telefonu,
jenomze nemam jeste vyzkouseno kolikrat.
Vyrobce vetsinou pocita, ze pri nabijeni je mobil v klidu ( v noci na
stolku) maximalne s nim nekdo telefonuje.
V pripade pouziti powerbanky k telefonu jako sestavy na hledani kesek je
treba jeste poresit vhodne outdorove pouzdro, ktere to drzi pohromade
tak, aby to nebylo zranitelne.
Neumim si predstavit, jak se nekde skrabu do svahu, v jedne ruce
telefon, v druhe elektrarnu a jeste pri tom davat majzla na kablik mezi tim.

K memu telefonu jde dokoupit baterka  s trojnasobnou kapacitou a jiny
zadni kryt , ktery je nutny vymenit vzhledem k vetsi velikosti
vykonnejsi baterky.
I vymena baterie neni problem, a delam to pomerne casto.