Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 16 13:00:39 CET 2014

Tak ano, zapina se to samo, ale zase se to v klidu samo vypne, zatim jsem si
nevsimnul, ze by se to nejak vyrazne podepisovalo na zustatkove kapacite.
Fakt je, ze je to funkce dobra predevsim k tomu, aby to bylo dostatecne cool
a osobne bych asi dal prednost tlacitku, ale nevadi mi to a jako negativum
to stale jeste nevidim.

Samozrejme cesta se step-downem je taky mozna, ale ma to par hacku: K
nabijeni potrebuju nabijecku nebo ubastlit nejake nabijeci obvody (Anker se
nabije z USB), nema to ochranu pred hlubokym vybitim a nijak nevidim
zustatkovou kapacitu.

Take jsem nad tim premyslel, ale nakonec mi ten Anker prisel zajimavejsi a
vzhkedem k casu (a potencialne znicenym baterkam) pri vyvoji i levnejsi.
Zatim jsem spokoenej.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 16, 2014 12:42 PM
Subject: Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Ozivim tohle vlakno...jelikoz jsme zacli s klukama trochu geokeshovat
tak bych rad mel neco na externi dobijeni mobilu.

Ten Anker se mi dost libi, ale dost lidi nadava na to zapinani tim
pozicnim spinacem - ze se to v kapse porad zapina.

Jinak jeste zvazuju vzit plonkovou lipol baterii z RC auta 7.2V/5.500mAh
a stepdown LM2575 a neco si ukutat - nejakej pidiMCU na mereni baterky a
take jeji nabijeni.

RV