TUNER Small NICE 1WNP-V2 EUROPE

Sobota Únor 15 22:38:52 CET 2014

Hezký večer,

	bohužel tam nic podobného nemají. Najít digitální piny se mi nějak
nedaří, protože diodový test ukazuje nějaké diody prakticky na všech
pinech...

	Jen mne fascinuje, že na webu o tomto tuneru není ani řádka. Vůbec nic,
dokonce ani podobný dotaz jako mám já. Asi mi není souzeno na to přijít.

	Saša Svobodová