[OT] Bez knihoven ani ranu - bylo STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 15 21:27:56 CET 2014

Mate pravdu.

Len som si spomenul na to, ako som si nabil svoju programatorsku
drzku, ked som prvy krat chytil do ruk nejake STM32.
Pouceny z farebnych prezentacii, ako je CMSIS uzasny a prenosny zaklad
kazdej aplikacie, rozhodol som sa skopirovat niekde blikac s LEDkou,
ktory pouzival tieto "pekne" funkcie. Skratka, kod pre absolutnych
zaciatocnikov, nieco co dokaze priemerny jazvecik... ukazalo sa, ze
som asi inteligencny podnormal, lebo po desiatkach minut zhanania
spravnej verzie kniznic, hladania ktore #define robi problem, ktory
MCU je kompatibilny s ktorou funkciou na enablovanie hodin atd... som
sa na to vyprdol a za 10 minut som mal ten blikac naprogramovany,
chcelo to len chytit do ruk datasheet. Okrem toho som mal lepsi pocit,
ze trochu lepsie viem co ten kod vlastne robi.

Najviac ma na tejto lekcii mrzi to, ze takto (bez pouzitia nejakych
kniznic) by som to urobil celkom prirodzene... ale nechal som sa
strhnut prudom, ktory programovanie malych MCU taha do stylu "arduino"
(na vsetko su kniznice, programator nemusi vediet nic, iba trafit do
dveri). A svet sa tomu prisposobuje.

Dňa 15. februára 2014 21:05, Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal/a: