Rozměry 19" racku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 15 16:10:35 CET 2014

ted jsem zmeril switch u me v racku a stredy der jsou 465mm, ale diry
jsou ovaly siroke 10mm - tedy rozsah tech der je 455-475 (jestli to
popisuji srozumitelne)

ono to v racku je udelane tak ze jsou tam vystrizene hranate diry a do
nich se vkladaji takove matky s perkama - je to tam pak v ramci moznosti
volne dokud se to nedotahne