porovnani procesoru Intel I3 a Intel Pentium 3555U

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 15 10:49:08 CET 2014

Ze své zkušenosti nedoporučuju notebooky Sony. Pominu zhůvěřilý software,
ale rozhodně nejde pominout naprosto otřesný servis Sony.
Výkonem těch CPU si nejsem jist, ale pokud bude dělat trochu DTP, tak i3
bude IMHO lepší.
Ještě bych mrknul na Dell XPS, netuším, jestli se vejdou do cenové
kategorie, ale jinak je to vcelku slušný stroj. Jenom pozor v kategorii
ultrabooků dost často chybí ethernet a má to jenom wifi.