porovnani procesoru Intel I3 a Intel Pentium 3555U

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Únor 14 21:32:28 CET 2014

Zdravim,

pryc je doba, co jsem ovladal vsechny procesory z pocitacu, od 8086 po
pentia, ...

Nyni vybiram pro dceru na vysku novy notebook a dal jsem si cile: 13-14", do
2kg, dotykovy display a vykon kolem procesoru I3 .. tak aby na par let byl
klid.

Zajimavy je
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105H400040000002FWN  .. jednu
chybicku ma, ze neumi pozici tablet  ... ale jinak vyhovuje vsem pozadavkum.

Dnes v showroomu ALFA me zaujal
http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=106H40&Search=9508533&SearchType=1&
SearchSubmit=1
je o 5000 drazsi, vypada zajimave a ma variantu TABLET, coz si myslim, ze je
rozumne
ale je tam procesor Intel Pentium 3555U

Je tu nekdo znaly, jak je na tom tento procesor ve srovnani s I3 ? Nerad
bych byl bliz k ATOMu nez k I3.

Je to pro VS studentku, ktera krome www bude i obcas pracovat v grafickych
programech, DTP, mozna nejake zakladni CAD programy ( na co budou studentske
licence)

Predem diky za nazory

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )