[OT] Velky bratr se diva a ma velkou radost - mBank

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pátek Únor 14 13:50:57 CET 2014

Tieto vypisy podla kategorii (spending report) mi funguju v mojej banke uz
cca 3 roky. Na filtraciu sluzia udaje od prijimatela platby (teda obchodu
kde ste nakupovali). Avsak su len vseobecneho charakteru s ohladom na
hlavny predmet podnikania - cize ked si na benzinke kupite bagetu, pripise
vam to do stlpceka PHM, nie do potravin.