Re: Stará zařízení a nové normy

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 14 01:14:52 CET 2014

 14.2.2014, 1:04:59

Opravdu ?
Ty panelaky ktere znam ja, maji v panelech husi krky.
Zalite betonem je to jenom na prechodech mezi panely. I tam mely byt
husi krky a nekde i jsou, ale je to tak zfusovane, ze je tam plno
betonu nebo malty. I kdyz je  to docela pracne, da sa to lokalne vysekat a
zpruchodnit.
Problem je s tim co je pod podlahou, tam se bez jejiho rozebrani
clovek nedostane a predelavka podlahy uz je preci jen "velka oprava".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz