Re: Kurvítka nonplusultra

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 13 11:27:16 CET 2014

Původní zpráva ze dne 13.2.2014 od F_Prik:

> Posledních deset let používám na domácích strojích disky od WD a
> zkušenosti ostatních uživatelů mne začínají nahlodávat v dosavadní
> důvěře v tohoto výrobce.

Já disky WD používám taky a nic mě nenahlodává :-)

Z edice WD Caviar Green jsem reklamoval jeden 1 TB disk, který měl
záruku 3 roky a odešel cca po 1 roce. Jinak v této edici mám dalších
asi 8 disků v kapacitách 1 TB a 2 TB (menší nepočítám), které jedou
bez problémů. Některé jako záložní disky, některé jako disky v provozu
cca 20 hodin denně.

Z edice WD Red jsem nereklamoval nic, mám jich několik v kapacitách 1
TB, 3 TB a 4 TB. Tyhle jedou 24 hodin denně.

Co si pamatuji, někdy před rokem jsem reklamoval WD Caviar 250 GB,
který jsem měl asi dva roky nevybalený jako záložní. A když jsem ho
potřeboval, tak jsem zjistil, že nefunguje.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem