Kurvítka nonplusultra

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Únor 12 20:03:46 CET 2014

Muzes Kosto poslat vycuc ze Smartu? Mam WD15EARX a natoceno 2.63 roku.
Je fakt, ze tenhle green byl prvni a posledni co jsem koupil. Hlavne se
mi nikdy nepodarilo vypnout to jejich posrany zastavovani ploten -
koukni na to nechutny cislo u Load Cycle Count... Kolik tam mas ty?

Raw Read Error Rate	0
Spin Up Time	        6466
Start Stop Count	563
Reallocated Sector Ct	0
Seek Error Rate	        0
Power On Hours	        23111
Spin Retry Count	0
Calibration Retry Count	0
Power Cycle Count	34
Power-Off Retract Count	20
Load Cycle Count	326260
Temperature Celsius	27
Reallocated Event Count	0
Current Pending Sector	0
Offline Uncorrectable	0
Multi Zone Error Rate	0

Jen pro ilustraci tohle jsou 640GB Black:

Raw Read Error Rate	0
Spin Up Time	        4825
Start Stop Count	446
Reallocated Sector Ct	0