Napln do UZ mycky?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 12 18:01:10 CET 2014

 12.2.2014, 17:53:21

IPA i etanol jsou blizci pribuzni, takze vlastnostmi i velikosti molekul
na tom IMHO budou podobne.
Po etanolo casto zustavaji takove podivne fleky, coz asi maji na
svedomi denaturacni cinidla. Kdo byl na vojne na letisti, tak si
treba vzpomene, ze dulezite veci na miginach byl cistej etanol.
Cena je u IPA vetsi, ale pri rozumejsim nakupovani tak o 20%
coz asi vetsinou neni uplne kriticke.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz