[OT] Asus EEE 901 a konektor sluchatek

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 10 22:42:10 CET 2014

Předpokládám, že jste oficiální ovladače zkoušel:
http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=Eee+PC+901%2fXP&p=30&s=21
Tady jsem něco četl, že musí být nastavený default audio device a musí
tam běžet nějaké utilita od Realteku, co to detekuje:
http://forums.techarena.in/portable-devices/1420201.htm

Martin Hanek