Gamma zaric

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Únor 10 21:28:19 CET 2014

Kalibrace neni potreba, to provedu srovnavacim merenim. Dulezita je
nizka cena, nepotrebuji nic pro prumysl.
NIcmene potrebuji neco skladneho a stabilniho, at nemusim shanet stare
detektory koure ci porcelanove hrnky.
Intenzita do 1000 impulsu/min.

LK

>>> LK