Gamma zaric

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Únor 10 19:52:26 CET 2014

Jeste jsem zapomnel dodat.
Pro vyvoj jej fakt nutne potrebuji, Co nebo  Cs .
Prijedu osobne a platim hotove, cenu akceptuji ;-)
Na aukru se obcas neco objevi, ale ja nemohu cekat a  v military shopu
jej k dozimetrum nedavaji, asi proto,ze tato populace je nemocna a
vystrasena jenom kdyz slovo radioaktivita vidi v novinach.

LK