STM32L162 reset time

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Únor 10 19:31:24 CET 2014

Pro zajimavost ,ale jestli tomu dobre rozumim ???
Na zacatku nuluje vsechny promenne od R11 do R10  po longintech
asi 10ms
to by se asi dalo vyhodit ,ale zatim nevim jak a nevim jestli s tim
nepocitaji jejich knihovny
R9        0
R11      0x 2000 0000
R10      0x 2000 36AC       posledni moje promenna

L_loopFZs:
0xA81E        0xF84B9B04  STR        R9, [R11], #4
      R11++ = 0
0xA822        0xEBBB0F0A  CMP        R11, R10, LSL #0
0xA826        0xD1FA    BNE
L_loopFZs                                                    asi 3500
pruchodu

potom kopiruje po bytech  neco z flash(asi nakonci programu)  do zacatku
RAM  asi 5ms
to by se asi dalo delat po longintech ale taky nevim jak to tam dostat
R11  0x2000 0000
R12  0xCA84
R10  0x2000 0485

L_loopDW:
0xA7F2        0xF81C9B01  LDRB        R9, [R12], #1
0xA7F6        0xF80B9B01  STRB        R9, [R11], #1 R11++ = R12++
0xA7FA        0xEBBB0F0A  CMP        R11, R10, LSL #0
0xA7FE        0xD1F8    BNE        L_loopDW asi  1200 pruchodu

Je to v knihovne    Lib_System_15X.c   a  ta nema zdrojak.
Zkusim neco vyradit natvrdo v tom prelozenym souboru

Fanda