Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Únor 9 20:47:44 CET 2014

Pekne.
Som skutocne rad, ze sa mladez angazuje a ze niekto zo "starych
harcovnikov", ktori na to maju, aj odovzdavaju svoje skusenosti a cas.

Z cvicnych dovodov by som sa rad dostal k .sch suboru toho zdroja, co
by zakladu prakticej casti. Je to niekde k dispozicii?

Dňa 9. februára 2014 15:18, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: