[OT] Asus EEE 901 a konektor sluchatek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 9 20:28:18 CET 2014

Zdravim,

resim tu uz pul dne vtipny problem: Resuscituoval jsem letity Asus EEE 901,
nacpal do nej 64GB SSD, novou baterku a reinstaloval jsem WinXP.

Vsechno by fungovalo spravne (samozrejme zadne vykricniky v Device Manageru,
vsechny relevantni drivery nainstalovane atd.), krome jednoho detilu - kdyz
pripojim sluchatka do prislusneho konektoru, nic se nestane, NB stale
prehrava z reproduktoru. Zvukovka je Realtek HD, driveru jsem vyzkousel uz
asi osm ruznych verzi, BIOSy dva ruzne, stale beze zmeny. Bohuzel ma tenhle
NB tu SW detekci zasunuteho kabelu (popravde receno jsem nikdy nepochopil, k
cemu ze to ma byt dobre) a po zasunuti kabelu se mi ve Spravci zvuku
neukaze, ze by byl kabel zasunuty.

Bohuzel si nejsem schopen vybavit, zda tohle pred ozivenim fungovalo, ale
predpokladam ze ano (neni mym zvykem nechavat v PC cokoli nefunkcniho a
tenhle netbook jsem pouzival docela dost). Nemuzu se dogooglovat nejakeho
rozumneho vysledku, neresil jste nekdo neco podobneho? Varianta, ze je to HW
problem, je sice take mozna, ale vzhledem k reinstalaci systemu se mi zda
jako pravdepodobnejsi spis ten SW problem.

Diky za kazdou dobrou radu.

Pavel Kutina