oprava tiskarny HP4680

Pátek Únor 7 15:42:30 CET 2014

Uff po rozborce celé tiskárny jsem skutečně čidlo nenašel a vypadá to
jak říkáte. Takže mohou být ometené zuby na řemenu, unavená napínací
pružina... tiskárna je "optimalizovaná" na přežití záruky. Jen nevím jak
zařídit aby motor bral víc a při tom se mu omezil moment. Možná bude
stačit nějaký odpor paralelně, je jedno když motor bude brát při provozu
trochu víc :-)
Anděl