Trochu OT: Nářadí Lux Tool

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Únor 7 12:52:31 CET 2014

Dne 06.02.2014 18:31, Alexandra Svobodová napsal(a):
> Hezký večer,
>
>      děkuji za všem za reakce, nějak to projdeme a vybereme vhodnou
> pilku :-) já mám OBI docela ráda a zkušenosti také dobré, jen tyto
> stroje neznám, proto jsem se ptala.
>
> Saša Svobodová

Dobrý den,

vloni jsem taky hledal levnější mafl; potřeboval jsem prořez kolem 60mm
s odpovídajícím výkonem a chtěl jsem něco se základní deskou z odlitku,
ne plechový výlisek (mám špatnou zkušenost s tuhostí a tím pádem
stabilitou kolmosti při řezech v ne zcela ideálních podmínkách u levných
plecháčů).
Našel jsem
http://www.einhell.cz/x73577/pila-rucni-okruzni-rt-cs-190/1-einhell-red
koupil jsem ji za cca 2200 Kč.
Už má nařezáno odhadem 100 hodin v poměrně náročných podmínkách
(tesařina) a zatím jsem spokojen. Bonusem je celkem slušné odsávání
pomocí externího vysavače.
Einhell se prodává i v OBI, ale je tam o něco dražší.

JF