OT: Oddelovac desetinych cisel .NET 4

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 7 08:53:21 CET 2014

Mozna by se dalo i jednoduchym programem vyvola main() tj. jen prilimkovat apliakaci s tim culture.

Nicmene pokud je takto blbe napsana aplikace, tak vystup sice zde napravis, ale udela ti chyby jinde, prave z duvodu opravy tech carek a tecek. To se ma delat jinak, ale evidenten o tom autori nevedi... .

Jirka