oprava tiskarny HP4680

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Únor 6 19:38:09 CET 2014

Zkus namazat tu vodící lištu

Ten proužek čistím lihem. Opatrně na poškrabání. (teda aspoň já to tak dělám)

Dneska je to všechno na zaskacovací packy. Přiměřené násilí.

míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, February 06, 2014 7:18 PM
To: konfera
Subject: oprava tiskarny HP4680

Dobrý den,
u tiskárny HP4680 se mi projevuje tato závada. Po zapnutí, když hlavy najíždění na počáteční polohu, chtoustá jako že jde něco přes doraz. Pak už normálně tiskne. Za hlavama je napnutý nějaký odměřovací proužek, předpokládám že může být špinavý od inkoustu, na začátku vypadá jako kousek vydřený. Nevím jestli to vydřené místo na začátku (kde parkují hlavy) vadí, případně čím to vyčistit a už vůbec netuším jak tiskárnu rozdělat. Ze spodu není ani jeden šroubek, který by to držel pohromadě. Poradí někdo?
Anděl

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 9390 (20140206) __________

http://www.eset.cz