identifikace obvodu ve schematu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 6 15:09:25 CET 2014

Ja som dobu pred PC moc nezazil, o to je ta doska pre mna zaujimavejsia. My
sme mali uz na VS nejaku verziu Orcadu a inych takych cadov. Zaujimave je
to, ze tie Cady maju vsetky skoro tu istu funkcionalitu zakladneho
routovania vratane funkcie swap gape a pinu. Vsetky tie moderne push-pull
algoritmy uz potrebuju trochu viac pamate a vykonu cpu...

A.