identifikace obvodu ve schematu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 6 13:41:15 CET 2014

>Pre kazdeho je zabava nieco ine.
>To ako keby si sa divil nad tym, ze niekto zbiera plechovky od piva - ved je
>to blbost, nie je tam co pit a prazdne plechovky sa hazdu do odpadu.

Ani nie. Nezbiera sa totiz ta vec kvoli svojej povodnej primarnej
funkcionalite. Kebyze sa ten zberatel snazi najprv uvarit pivo take, ako
sa varilo pred tymi povedzme 20 rokmi, potom tu plechovku naplnit a
zatvorit, aby si ho mohol potom otvorit a vychutnat - tak to by snad
pokladal kazdy za patologicke. A to je podla mna ekvivalent k pokusu
zrekonstruovat floppy.

Pocuj, Ty si vobec prisiel do styku s disketami v realnom zivote?

----

>Ono to atr 8000 je rozsireni cpm pro atari, a protoze atari nema z80 tak je
>to v podstate cely pocitac :-)
>
>A ano, nema to zadny zasadni vyznam, je to v podstate k nicemu, ale je to
>jen zabava ...

Ona ta doska to je v poriadku, to je zabava; ja som namietal len voci tomu
floppy kontroleru.
Ak by som ja mal takyto konicek, tak sa ho snazim zbavit a nahradit
emulaciou. Dovody som napisal, su dole.

>Navic to nestavim primo ja, ja se jen snazim pomoct. Ja marnim cas horsi
>veci - vectrexem ;-)

To uz hej! ;-)

wek