Trochu OT: Nářadí Lux Tool

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Čtvrtek Únor 6 10:15:59 CET 2014

Dobrý den,

    chci se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s elektrickým nářadím Lux Tool co prodává OBI. S kleštěmi i jiným ručním nářadím mám osobní dobrou zkušenost, ale chci se zeptat na kvalitu jejich strojů. Konkrétně hledáme okružní pilu, mafl, tak pokud by někdo věděl, že to je fajn, budu ráda. A nebo že to je šunt a raději nekupovat.

    Je mi jasné, že to jsou stroje pro hobby použití a nelze je srovnávat s profi stroji, ale jde mi spíše o poměr cena/kvalita a tak.

Saša Svobodová