LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Únor 5 23:18:21 CET 2014

No nejasne je na tom zatim uplne vsechno:) Ale duvod je jednoduchy, zatim
jsem to nestudoval (to se priznam bez biti). Jsem uz dost stary na to aby
mi bylo jasne, ze pro pohodle a spravne pouzivani budu muset tuto cast DS
procist a to rozhodne ne jednou. Ale mne osobne se zcela neznamou vec
studuje obtizne na zaklade popisu registru...

Nechci se spolehnout na "predzute a utility", nechci slozitost ignorovat.
To bych rovnou mohl zustat na LPC11xxx. Ale chci poznat neco noveho. Proste
jsem si tim "predzutym" chtel ulehcit prvni cteni:)
Marek