LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Únor 5 18:38:47 CET 2014

Mě to připadá jako dost velká pitomost. Kdyby ten procesor neměl výkon,
budiž. Takhle se musíte naučit to používat a pak vyprodukujete kód,
který bude naprosto nepřenositelný kamkoli jinam. Ale holt pokrok
nezastavíš.

Mrazík