LED Livarno z LIDLU - ucinnost

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Únor 5 11:26:11 CET 2014

Tak ta, o které jsem psal ja je na 26650, pak je k tomu redukce (distanc valecek) na 18650 a kulate pouzdro na 3xAAA.

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Wednesday, February 05, 2014 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED Livarno z LIDLU - ucinnost

Dobrý den,

Asi ne. Díra má průměr 23mm

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora
  http://xanadu.khnet.info

Dne 5.2.2014 8:39, Šerých Jakub napsal(a):
> A umí taky baterku 26650? Z toho, že tam je držák (vycpávka) na 18650 bych odhadoval, že ano, ale ve specifikacích to nevidím.
>
> Jakub Šerých

Textem tohoto mailu podepisující neslibuje uzavřít ani neuzavírá za žádnou společnost Skupiny ČEZ jakoukoliv smlouvu. Každá smlouva, pokud bude uzavřena, musí mít výhradně písemnou formu.

Tento e-mail je určen výhradně pro potřeby jeho adresáta/ů a může obsahovat důvěrné informace. Pokud Vám byl omylem doručen, uvědomte okamžitě odesílatele vrácením e-mailu, zdržte se kopírování a jakéhokoliv dalšího šíření e-mailu nebo jeho příloh a celý e-mail vymažte ze svého informačního systému. Nakládáním s neoprávněně získanými informacemi se vystavujete riziku právního postihu.

The sender is not authorized to conclude/promise to conclude by this e-mail any binding contracts on behalf of any company of ČEZ Group. Any contract entered into with any such company shall be exclusively in writing.

This e-mail is intended solely for the addressee(s) and it may contain confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by return e-mail. Please then delete the e-mail from your system and do not copy it or disclose its contents to any person. Unauthorised distribution, modification or disclosure of its contents is unlawful.