Re: Napětí na L-iION baterii

Středa Únor 5 08:58:54 CET 2014

Varta se chvástá tříletou zárukou. Pokud ta věc nedělá to, co má dělat,
reklamovat. Píšou, že po minutě točení má půl hodiny svítit, pokud je ta
baterie nešetrným nabíjením poškozená, tak nejspíš nezvládne ani to. Ale k
reklamaci by mohlo stačit i to, že po nabití a uložení do šuplíku se to
samovolně vybije.

Varta v tom může být celkem nevinně - nechává si to někde vyrábět a první
vzorek mohl být osazený více součástkami, které tam teď chybí.

(Jinak 400 korun dneska nejsou žádné velké peníze, bohužel.)

P.K.