Napětí na L-iION baterii

Středa Únor 5 05:58:40 CET 2014

Dobré ránko,

	včera večer se mi podařilo svítilnu rozlousknout a při pohledu na
vnitřní zapojení je mi ještě teďka líto toho akumulátorku. Uvnitř je
totiž jen alternátor, třífázový usměrňovač, kondenzátor, LEDky + odpor a
jako vrchol je jeden odpor zapojený mezi výstup usměrňovače a
akumulátorek. Takže jej to nabíjí bez jakéhokoli omezení napětí jen tím,
jak se točí klikou. Přitom na desce je několik chybějících součástek,
nějaký tranzistor, zenerka, pár diod a jack na vnější nabíjení. Vypadá
to, že se tím jackem dá nabíjet jak vnitřní baterie, tak vnější
zařízení, je totiž zapojený přímo na usměrňovač.

	To jsem tedy značku Varta měla za solidnější...

	Saša Svobodová