GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Únor 3 23:45:09 CET 2014

> Já když si chci vybrat, tak nemohu - musím zaplatit 12000kč, jinou
> možnost tady prostě  nemám.  A prodejce to samozřejmě moc dobře ví
> a "využívá" toho.  Bohužel.

Akože nemáte? Sám ste vyčíslil konkurenčnú cenu na 5000 Kč (1000 diel +
4000 doprava)
Lenže z neznámych dôvodov tú konkurenčnú cenu nechcete realizovať.
Napriek tomu si myslíte, že by ju mal zrealizovať niekto iný. To je také
naššké, že najlepšie vieme, čo majú robiť tí druhí...
Ja by som v tom vašom cenovom výpočte pridal 4000Kč na jednu možnú
reklamáciu, prípadne by som zvažoval, či tie reklamácie nemôžu byť aj dve...
To by vám vyliezlo na 9000, respektíve "zlodejských" 13000Kč