GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Únor 3 23:10:51 CET 2014

Nesouhlasim. Ta cena te ryby je vzdycky takova, aby ji nekdo koupil, i
kdyz bude posledni. Nedava smysl na tu rybu nasadit cenu tolika papirku, aby
ji nikdo nekoupil. Je potreba nasadit tolik, aby ji koupil ten, co
vlastni nejvic papirku a o tu rybu ma zajem. _Minimalni_ cena je potom
dana naklady na jeji chyceni. A vzhledem k tomu, ze proces chyceni muze
byt klidne nahoda, minimalni cena se redukuje na nulu (samozrejme tohle
plati jenom v omezenem okruhu prirodnich zdroju). O tom prece ten byznys
je.

Jenom tak se mi vybavuje reportaz nekdy z minuleho mesice, kdy byl
nejaky pampalini skoro nazyvan mecenasem jenom proto, ze zaplatil hruzu
penez za to, ze si v africe (ci kde to) odstreli nejake zvire. A jeste
to prezentovali jako skvelou vec, protoze se jim podari zachranit X
jinych zvirat.

Tohle je
_presne_ ten trzni kapitalismus a to je presne to, co ja povazuji za
extremne preverzni.

.d.