GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 3 22:14:15 CET 2014

Si nějak nerozumíme. Já když se seberu, dojedu pro to do SRN , urazím
800 km a ztratím tím dejme tomu 10 hodin, jsem na ceně:
1000 kč díl, 2000 doprava, ať nežeru 2000 můj čas/den. To je 5000 kč.
Za jeden díl.
To se dá pochopouš. Kdybych vezl víc kousků , dá se cesta, čas
rozpočítat, budu na tom mnohem líp.
Ale je nesmysl přivézt 5 ks a další roky čekat, že to tu udám, že?
Kdybych někoho sehnal v místě v Německu kdo to koupí a pošle, už jsem na
2500 kč... když dám 1000kč tomu zprostředkovateli a 500kč pozlacená
pošta v pozlacené krabičce.

Tady za to chtějí 12000 kč.   A určitě pro každý kousek nejezdí zvlášť.
Na skladě to určitě není, protože dodací doba je 2 měsíce,
peníze v tom tedy nemají.

Chtěl jsem tím říct, že 100 procentní zisk, když by ta koncovka byla
5kKč chápu. Ale 12kKč je sakra předražené, když slovo zlodějina tedy
není to pravé.
Soudím dle reakce, že je to asi standardní věc. Já asi tomu současnému
businessu nerozumím, ale  vám jsou nejspíš takové počty blízké.
:-(