GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 3 19:58:49 CET 2014

Honzo vyplatilo, ale já německy neumím ( v el. komunikaci používám
translator ) a už se vidím, jak to tam v říši někde hledám.
Kdby to bylo přímo pro mě asi to tak udělám, seberu někoho gdo germánsky
umí a vyrazím na výlet.