GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 3 19:13:12 CET 2014

Ahoj,

2014-02-03 Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>:

> Tlacha se o nesmyslech, kdy v jinych pripadech admin davno zasahl...

Tak ja si naopak nemyslim, ze sa az do isteho bodu tak moc netliacha... Pre
mna bolo zaujimave sa dozvediet ze na druhej strane hranice maju iny pohlad
na podnikanie ako v CZ-SK. A viem, ze zacat podnikat na tej druhej strane
je vacsinou praca kolektivu ludi, ktory maju prehlad o tom, co treba na
trhu, vedia zhanat peniaze a nakoniec aj zakaznikov. A ze len priprava trva
niekolko rokov, to som videl na vlastne oci, ked som tam zil. Kazdy kto
skoncil ako Dr-Ing. mal po skole uz zabezpecene vsetko na to, aby mohol
uspesne podnikat... Teda pokial o to stal. Tieto skusenosti su vsak v
ostrom protiklade k tomu, co som videl v SK a myslim, ze v CZ to bude dost
podobne...

A.