OT Re: GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Pondělí Únor 3 14:53:28 CET 2014

No úplně stejné to není, škoda felicia se přestala prodávat asi před 15
lety, takže to není nejvhodnější příklad.

Ale co se vám nezdá? Proč by si autosalon nemohl prodávat co jeho majitel
(nebo šéf, který má tu pravomoc od majitele) uzná za vhodné a za cenu,
jakou uzná za vhodnou? To je kapitalismus. Ano, považuju za normální stav,
když si prodejce svobodně zvolí, co bude prodávat a za kolik. Stejně tak
považuju za normální stav, když si zákazník svobodně zvolí, co si koupí,
kde a za kolik.

P.K.