GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Pondělí Únor 3 14:25:13 CET 2014

V tržní ekonomice neexistuje nic jako "zlodějská cena". V tržní ekonomice
obchodník nabídne cenu, kterou zákazník buď akceptuje nebo ne. Samozřejmě,
zákazník má právo si vybrat obchodníka. Je to jeho věc, proč si dá toho na
blacklist a toho na whitelist.

Si představte, že jste obchodník. Narazíte na atraktivní zboží, vidíte
příležitost vydělat. Budete se starat, abyste náhodou nevydělal moc? Nebo
naopak abyste vydělal co nejvíc?

P.K.