Spotřeba Arduina.

Neděle Únor 2 21:54:35 CET 2014

To bude myslim nejvic zalezet na tom, jak se to naprogramuje (aktivita
modulu a procesoru), ale extra optimalizovane na spotrebu mi to celkove
neprijde (bude tam navic zbytecne USB, stabilizator taky bude bezny...)
Urcite bych to resil deskou s vlastnim HW, na to klidne AVR s arduino SW...

Dne 2.2.2014 21:51, Martin Hanek napsal(a):
> Dobrý večer,
> jsou tu i lidé, kteří pracují s Arduinem. Chtěl bych se zeptat, jakou
> má základní deska spotřebu?
> Chci v autě dálkově spínat bufíka přes GSM. To arduino by mělo ovládat
> nějaká relé a komunikovat s GSM modemem, případně od něj pouze převzít
> signál "zatop". Díky.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.