RE: Přepínače v telefonu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 2 18:33:00 CET 2014

Erde/flash je jasný, ten druhý nevím.
I (některé) telefonní ústředny v analogovém světě uměly taková kouzla jako konferenční hovory. To, že chcete během hovoru vytočit dalšího účastníka se jim muselo nějakým způsobem signalizovat. Existovaly dva způsoby. Jeden bylo 100ms přerušení okruhu a druhý bylo přizemnění drátu B. Prěpínač Erde/Flash je právě volba tohoto způsobu (na telefonu bude asi tlačítko označené Flash).
Když se to udělalo, ústředna zaparkovala stávající hovor a dala oznamovací tón. Po vytočení dalšího účastníka se stisklo tlačítko znovu a ústředa ty dva hovory propojila do konference.

Jakub Šerých