Akusticka impedance vzduchu?

Neděle Únor 2 14:54:58 CET 2014

Znam, dokonce si s autorem obcas dopisuji, kdyz se podivate na jeho novou
verzi a schematko meho pokusu viz. sousedni vlakno tak je to dost podobne a
nejde o podobnost ciste nahodnou, resili jsme ot spolu pred rokem dvema.
Kdyz jsem si to roce precetl jeho aktualizovany web tak koukam, resil
stejny problem jako ja, tedy take mu teplotne trafa ujizdela, nejake reseni
jiz nasel, ale jak je u nej zvykem, reseni taji :-)
Jen upresnim,  ma to pomerne velice presne a je videt, ze matematicke
zpracovani ma dobre propracovane. Ale i on sam uzmava, ze 40kHz pouzil
kvuli dostupnosti a cene menicu, jinak maji same nevyhody. Ma prvni verze
je z duvodu ceny a dostupnosti take pouzivala, ale, kdyz se mi ted podarilo
najit cinana ,ktery ma 200Khz za 20Yuanu a je ochoten je poslat neni duvod
je nepouzit..
Ostatni viz sousedni vlakno. o trafech.