Hmota keramickeho C.

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Únor 1 18:06:50 CET 2014

 1.2.2014, 17:48:33

Nizky teplotni koef. maji ty COG/NPO (cca 30ppm).
Ostatni keramiky X5, Y5, Z5... maji Tk podstatne vetsi.
Co skutecne dostanete, kdyz objednate kond ABC, to vi jen prodejce a
nekdy ani on ne.
Hrube se lze orientovat podle barvy, COG/NPO byvaji svetle, belave, lehce do
zelena nebo fialova, ostatni hmoty jsou piskove zlute az hnede. Ale
100% rozlisovaci pravidlo to neni.
Takze 100% jistotu mate jen u toho, co si sam odmerite.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz