Re: DS1307 jde blbě :-(

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 1 10:12:33 CET 2014

Tak ma napadlo, ze chlapci z Adlerky vzdy hovorievali, ze teoria neplati,
obvzlast na prednaskach z elm. pola. Ale pokial by si to Ty vysvetlil
vsetko a spocital na praktickom priklade, vratane vysvetlenia tych oxidov a
zliatin, tak by som na Tvoju prednasku prisiel rad. :))

Dňa 31. januára 2014 11:40, Balu <balu na k-net.fr> napísal(-a):