[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 31 13:21:36 CET 2014

Tohle by me zajimalo...vsichni mi stale tvrdi, ze C je priznivejsi pro
psani pro MCU atd.

Muj naivni predpoklad je, ze zdrojovy kod je jen humanoidni sdeleni
prekladaci co to ma delat ve finale. Tedy vysledny HEX by na stejne
platforme MCU mel byt v podstate identicky bez ohledu na to jaky byl
puvodni zdrojak. Vzdyt to je jen otazka kompileru a jeho kvality -
otazka syntaxe a definice konkretniho jazyka je otazka toho jake mam
moznosti sdelovat, vysledny hex je uz jen otazka jak kvalitne byl jazyk
implentovan na danou platformu.

Proc by tedy C melo mit nejake vyhody? Priznam se ze nemam srovnani neb
pouzivam jen PICy a jen Pascal - nevim tedy o co konkretne jsem ochuzen..

RV