[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Galloth lordgalloth na gmail.com
Středa Prosinec 31 12:52:55 CET 2014

Dne 31. prosince 2014 12:35 Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> napsal(a):

> At hodi plosnakem, kdo to nikdy nepouzil nevhodnou konstrukci. Ja osobne
> treba s vekem taky prichazim na to, ze mi vic vyhovuje silna typova
> kontrola pred tou "skorozadnou" v C. A slova o tom, ze C je blbe
> nadefinovany a o cerbelosti mozno do kamene tesat:) Ono to C taky odpovida
> dobe vzniku, moznostem, poznani doby a ucelu...

Python na Vás. A na každého, komu se zdá typová kontrola v C "skorozadna".
Nedávno jsem hledal chybu v Pythonovském kódu, který padal na tom, že se do
funkce předával špatný typ. Chyba byla asi 1000 řádků dříve, ale protože
typ nikdo nikdy nekontroloval, tak to prolezlo 90% kodu se spatnym typem,
vygenerovalo nesmysly a az uplne na konci v nejakem vypisu to popadalo.

Stastny a Vesely Silvestr i novy rok.

Honza