[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Středa Prosinec 31 08:16:46 CET 2014

Trosku se ztracim v tech zavorkach, ale rekl bych ze a1 je ukazatel na
ukazatel na funkci - proste asi ma na adrese a1 tabulku adres funkci a
vola 56-tou funkci v tabulce (pokud ani a1 neni aspon typ ukazatel ale
int, tak 56/sizeof(void *)-tou...)
Aby NULL nebyla 0 s tim jsem se jeste nesetkal, ale vim, ze se to
teoreticky stat muze.
Prasecky zapsane to ale kazdopadne je, pokud to ovsem  nebylo urceno k
publikaci a byl to treba nejaky pokus na konkretni platforme, tak je to
IMHO omluvitelne ;-)