OT akumulacia tepla do nadrze, was: Kabel k cidlu do vody

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 30 19:47:34 CET 2014

Kamosovo stryc (ma stavebni firmu) to resil jiz pred lety a vestavel do
dvoupodlazniho baraku rouru snad o prumeru 2m - je v ose domu. Myslim,
ze je zaorven i jako konstrukcni prvek. Tusim se tenkrat zjistilo, ze je
to jedina smysluplna instalace tak aby ztraty/ucinnost nebyly
strasidelne. Nadrz si je zaizolovana, ale veskere ztraty jdou primo do
baraku. Pokud byla nadrz jinde tak uz to bylo dost nezajimave. Nevim
kolik to ma objem, ale i tak to myslim je tak na 3-4 dny.

RV