OT - Jak pracujete mezi svatky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 30 19:34:47 CET 2014

Dne 30.12.2014 v 18:39 Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 30.12.2014 od Admin HWnews:

> Jak nakoupili si dopředu? Ty by sis nakoupil na dobu od 19. prosince
> do 5. ledna dopředu? To bych tě chtěl vidět. Dříve bylo také otevřeno
> mezi svátky. Rozhodně nezavřeli na půl měsíce.

Naprosto bez problemu. Chleba si pecu svuj, neni problem upect i
normalni, nejakej je urcite i v mrazaku. Upekli jsme si vanocku, zitra
zrejme probehnou povidlove buchty. Zasobu potravin na 14 dnu zde mame
prakticky vzdy (trvanlivou uzeninu, ted zrovna 10l mleka, nejaka
zelenina mrazena, nejaka cerstva). Je tu flaska cubanskeho rumu a flaska
metaxy. ;-)

I ted kdybys me prekvapil a nevedel jsem to, ze mam pristich 14 dnu zde
prezit, tak to neni problem.

> Já nemám žádnou dovolenou. Já relaxuju za chodu. Když člověka práce
> baví, tak ji dělá rád a nepotřebuje si od ní odpočinout. Ale nejde o
> mě.
Ano tohle ten co mu zena nosi kytky na hrbitov rikal taky. Smejklo ho v
53 letech - naprosto zdravej clovek - taky mu nevadilo, ze mu zakaznik
zavolal na dovolenou.

Nemám nic proti tomu, když někdo dovolenou má. Však jo,
> zaměstnanec má nárok na 3 týdny dovolené, které mu zaměstnavatel
> proplácí, jako kdyby pracoval. OK, ať si dovolenkuje. Jen mi vadí,
> když se celá firma vypne na půl měsíce, jako by snad byl konec světa.
A bude konec sveta teda nebo ne? Pokud to vis dopredu nechapu v cem je
problem. To jen tvuj pohled na svet, ze se neco stane. Nestane.

Hodne veci se ti zmeni aniz bych ti to pral, kdyz skoncis treba na rok
ve spitale. Zjistis ze se v podstate nic nestalo.

> Dívám se na to z pohledu, jak by se asi těm lidem líbilo, kdyby jim
> nikdo jiný po tu dobu neposkytl žádnou službu. Nejel by autobus ani
> vlak, letadla by nelétala, pumpy by byly zavřené, obchody zavřené,
> hospody zavřené, hotely zavřené, televize nic, rádio nic, mobil bez
> sítě, internet odpojený... To by byla prdel :-) A to ani nechci napsat
> elektřina odpojená a topení studené :-)

Energie jiste to je problem - hlavne teda ve mestech, kde si clovek do
panelaku kamna neda.
Vsechno dalsi? Nestalo by se nic, jen lidi jako ty by zrejme byli chvili
prekvapeny.

> PS: Že ty nebudeš v postservisu, to je každému úplně jedno,
my drzime provoz 24/7 za IT sluzby, ktere zajistuje nase oddeleni - v
pracovni dobu 8-16 tam tedy vzdy nekdo i ted pres svatky je - to ze mame
klid je jen to, ze se nam nic ne..re z hlediska aplikacniho

co se tyka postservisu tak tam se pracuje, ale jen z duvodu, ze mame tak
nasponovane kapacity, ze pokud bysme prestali jet tak budeme skluz tezko
dohanet - prebirame data z automatizovanych systemu zakazniku, kterym je
jedno ze je 24.12.

ale tvoje
> kolegyně mi zítra přinese dopis a tvůj kolega mi přiveze balík. Stejně
> tak já zítra půjdu na poštu balíky podat, vyřídím objednávky. To se mi
> líbí.
tak moji kolegove pracuji v tyhle dny predevsim proto, ze managementu je
to jedno (ti v praci nejsou), a take proto, ze Zahradnik ma potrebu
pracovat neustale, protoze kdyby takovi jako ty nebyli, tak by se ty
supermarkety, pumpy, letiste klidne zavrit mohly