OT - Jak pracujete mezi svatky

Úterý Prosinec 30 18:11:02 CET 2014

Je to jedinecna prilezitost k takovemu sleep pracovnimu rezimu, protoze
nikdo nic nechce, protoze nikdo nic nedela. Kdyby byl nejaky problem,
tak to udelat pujdu, to je jasne, ale vetsina firem to proste 19. zabalila.
Zatim jsem mel jediny pracovni telefonat a jednalo se spis o organizacni
zalezitost...
Proc to nevyuzit.